onsdag 12 november 2008

Paket, idag igen

och vad fint det var. Tusen tack Mixa&matcha-kompis Linda, precis de färgerna på Opal-garn var jag och nöp i på Knitlab (tror jag att det hette) när jag var i Stockholm, men tyckte inte jag hade råd att unna mig dem. Tror att jag genast måste kasta mig över de här garnerna, särskilt som det fanns med en uppsättning sköna bambustickor i mitt paket. Och vad roligt att få prova på det här med Kool-Aid som alla proffs-stickare sysslar med. En fin liten väska är ju också helt perfekt, jag har hittills annvänt pappkassar i olika stadier av upplösning så det ska bli skoj att gå på syjunta och ha sitt sticke i en fina liten väska, och som kronan på toppen; vackra stickmarkörer. Wow, vilket toppenpaket.

De här två bytena jag varit med i har verkligen givit mersmak, jag har fått så fina saker och det märks verkligen att båda mina byteskompisar lagt ner mycket möda på att ge mig fina saker som passar mig på pricken. Så igen; tusen tusen tack både Susanne och Linda, och tusen tack Ulrika på Stickamera som lagt ner tid och energi på att fixa de här bytena.

Inga kommentarer: