torsdag 11 april 2013

Håll tummarna

Idag är barnen på dagis. För första gången på två och en halv vecka. Vi firade med sushi på resturang för "det är så himla trevligt mamma" Håll gärna en tumme eller två.

Detta betyder att jag är på jobbet, och har vansinnig stickabstinens. Här funkar det ju liksom inte att säga att "Nationella proven? Ja, jo dem tar jag efter några varv på min kofta". Koftan får vackert vänta till ikväll. Hualigen det är svårt.

Igår stickades det i alla fall sockor och ikväll ska jag få lägga upp till mitt nya längt-projekt: en Geilsk-väst.








3 kommentarer:

Manduzana stickar sa...

Härligt att barnen har blivit friska igen! :)

Vickan-Pickan sa...

:) Du är verkligen en så himla fin person Amanda :)

Vickan-Pickan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.